Monday, February 1, 2010

Putih THE END

waktu msia sekarg 2.45 pg

putih yg suka greet aku bila aku baru blik sekolah..
buka pintu je.. meow~~

Shinu: putih lapar ke?? jom2 mkn..

waktu aku mkn 2 die xpenah kaco..
tgk je muke aku.. aku ni jenis hati kering ckit..
bukan nak simpati kat die...
dah sisa bru nak bg..ish3..

kalo aku tgh syok tgk tv, dia menempek sebelah aku..
semata2 nak jilat perut.. perut besar xleh jilat kalau x sandar kat org..
putih yg gemuk.. geram aku!!
kalau tgh menjilat 2, aku suka kacau..
rosakkan bulu die.. hehehe.. mesti dia jilat blik part 2..huhuhu
kalau dia lapar mase aku x makan.. die dtg kat aku ckar seluar..
mcm ckar sofa nak tajamkan kuku...
nasib baik la dia wat camtu bila aku pakai seluar jeans je...
putih yg memahami... aku leh khusyuk tgk tv sampai die trtido sebelah aku...
pas2 sengaja kacau die tido letak ikan kat hidung...
kejam kan??

bile xde keje main nyorok2 ngan die.. hehehe.. tp mesti die dpt cri aku.. x kisah la aku lari laju cmne pun.. pas2 aku sengaja tarik benang kait depan dia.. mata dia mesti melekat kat benang 2..
lari pusing2 rumah.. dia mesti kejar.. seronok.. aku pnat.. dia pun penat sampai terjelir lidah...
putih2...

bila malam menjelma...aku bwk dia masuk bilik...
letak atas perut.. serius dia tidur..
asalnya leh dgr purr dia.. pastu tarik nafas pnjg.. huh?! tido dah budak ni.. atas aku lak 2..
bile pg 2, mesti rasa die kat kaki.. dah la berat.. buat kaki aku jd bantal plak.. lenguh!!
seronok dpt peluk die.. panas..

bila aku masuk matrik.. tpaksa la aku tggl dia..
bye2 putih.. cuti ni aku blik.. tggu aku!!

15/10/2008.. mak aku bg msg..
putih dah mati.. kena lggr.. abg bru je korek lubg nak tanam td.. tp bangkai die dah hilang...

hilang semngat aku nak blik...
tujuan aku nak blik dah hilang...
last gambr die yg aku ade pun dah broken...

aku xsempat nak amik gambr bru ko putih..
xsempat peluk ko 4 the last time..
xsempat nak nak main ngan ko lg...
nak tgk kubur ko pun xbleh..
aku kejam ngan ko..
maafkan aku putih..
andai tubuh dan roh ni kembali ke Rahmatullah aku ingin peluk, cium kau..
rasa kehangatan badan kau..
MAAFKAN AKU PUTIH...(T_T)
tangisan ni xdpt bwk aku jumpa kau..




No comments:

Post a Comment