Monday, May 2, 2011

gua merempit!

ohoho! ahoy~
sabtu aritu gua g rumah sorg bro ni...
bro ni tnye gua
"ko reti bwak moto kan"
bro 2 ajak gua merempit!
ade awek cun ni ikut sekali ngn kitorg...
tp die naik ngn bro tu on the way...
xpe2.. nnt gua tunjuk skill gua bawak moto mesti awek cun tu terpikat punye!

so merempit la kitorg smpai pasar malam...
aduh! segan sungguh gua, duit xde tp nak mkn macam2.. haha
mase nak balik tu awek cun naik ngn gua..
"bro, lu kalah la bro! hahah"
macam mane gua rempit pun still la gua bg can kat bro tu rempit kat depan gua..
org tua ma, kena hormat la.. hohoho
tgh dok best speed ni sekali ade makcik kebaya ptong gua..
baik punya.. bikin gua panas ni..
gua rase la mak cik kebaya ni ex rempit la...
sbb bro gua pun die potong jugak.. haha

masa traffic light bleh plak nak trunkan gear x bleh..
gua press2 minyk gua moto x gerak! awek cun kat belkg dah tolak2 gua..
"sori awek cun! gua dah lame x merempit ni!"

so bila esok bro tu ajak gua merempit, awek cun dah x naik mto ngn gua..
takut agaknya sbb skill gua teror sgt.. ahaha..

p/s: seronoknya dapat bwk moto! ahoy~

2 comments:

  1. sape bro tu?nk knl bleh?ak nk gak lawan rempit ngan die....main kasaq naa....hihihi

    ReplyDelete