Tuesday, May 29, 2012

Jom menyelam!

Sekarang ni nak daftar Ko-k kena online, x sure sama ada ni menyenangkan ke menyusahkan, nak kena print (credit to Cik Nisa tlg printkan) satu hal, pastu end up kena pegi jugak office Ko-k untuk submit form.. apakah? kelebihan dia, kite taw la full ke belum kan. Tp kakak tu pulak cakap, x semestinya mendaftar dapat. lagi skali. Apakah!?

Setelah lama mengidam nak join aktiviti ni harapnya hajat tercapai, tp tgk dulu la cmne.. almaklumla dah tua kan, nak jugak gedik ngn aktiviti lain sdgkan org tgh sibuk ngn final year projek time tu.. hewhew.. Tp yg best aku berjaya pengaruh kawan aku join sekali! Najaa, Athirah, Biha, Syu dan juga Cik Nisa (sbnarnya semua pun masih cik2 lagi belum puan). 

Editting sgt buruk, xde photoshop. Lupa nak mintak kat abg chinese yg formatkan laptop aritu.
Tp korg nampak aku macam kisah ke? (Oh, korg xnampak pun muka aku.)

Yeah! Selaman scuba a.k.a Scuba diving!! Nampak x tahun pengajian kat situ? Hampir 4 thun dah aku blaja kat sini. Dgr mcm lama, tp bile fikir balik, masa berlalu mcm tu je, memory manusia bukannya kuat sgt nak ingt evey single details happen in our life kan? (exception for those who have photographic memory)  so, conclusion, aku rasa sekejap. Kalau ade org mintak aku solve soalan math masa first year dulu mmg pengsan nak recall balik (sbnarnye masa tgh blaja dulu pun aku bukannya paham hewhew..) So, mcm Phineas ckp : carpe diem.

No comments:

Post a Comment