Tuesday, October 26, 2010

SEDIH =( ke GEMBIRA =)

sambil bace jgn lupe wat mimik muke sekali eh... bleh3?
sedih
gembira
kuchewa
bahagia
gundah gulana
tenteramnya rasa

putar2 tu je la... penat.. penat dgn hidup tanpa tujuan... penat hidup xde sokongan.. penat hidup xde cinta...

org kate:
tujuan ko hidup mestilah sebab nak jadi manusia, belajar, kerja, ada family....
sokongan ko sape? family la... diorgkan ade.. air yg dincincang xkan putus kan?
ek eleh, bercintan cintun ni pun nak kecoh... cari la pakwe sendiri...

tp kita lupa:
tujuan hidup untuk mencari keredhaan Allah
Allah tahu apa saja yg kita lakukan, mintalah sokongan dari-Nya
Cintailah Pencipta kita kerana cinta-Nya kekal abadi...

saya lupa!!! 

saya mngeluh bila rasa susahnya belajar, saya putus asa bila ada masalah... saya terlalu cintakan dunia..
tlg bantu saya.. betulkan niat, susun atur hidup, hadapi segala masalah, cintakan-Nya..
 

No comments:

Post a Comment